Hur ska du ha det, Anna Anka?

Säg mig, hur ska du ha det Anna Anka? Ena dagen är det skilsmässa, nästa dag är ni ihop igen? Du förstår väl att jag blir en smula orolig? Och förresten handen på hjärtat, den där Paul Anka är han inte lite för gammal för dig? Hur var det nu han sjöng en gång för väldigt länge sen..jo...."I´m so young and your so old, this my darling I been told......" eller hur det nu var. I alla fall så sjöng din "älskling?" dessa tänkvärda ord i sin "Diana". Men tills vi ses lilla vackra Anna....ha det så bra. Och du - var nu inte så arg på den där trädgårdsmästaren, och inte eller på hembiträdet. Så vill jag passa på att önska dig en riktigt God Jul därborta bland palmerna i soliga Kalifornien. Ha det så gott - puss och kram!


Hur ska du ha det Anna? Är du och Paul återigen ett par, eller inte?
Förstår du inte att jag blir en aning orolig? Hoppas att du får en bra
jul i alla fall. Tyvärr så har jag inte köpt nån julklapp än till dig. Men
den som väntar på nåt gott.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0