BLOGG DEL 2

Lunchen är avverkad, vattnet uppdrucket, väntar nu på kaffet. Som jag tidigare utlovat i förra inlägget så kommer här "Blogg-Del 2". Vad har då hänt? Jo, just nu ligger vår lilla prinsessa Norah och sover. Hon och Andreas kom för en stund sen, och det känns alltid lika förväntansfullt och härligt varje gång hon besöker oss. Under tiden som jag suttit här, har Ante hunnit byta batteriet i min bil. Vår gamla trotjänare, har visat tecken på ålderdomssvaghet den sistlidna tiden. Jag är allvarligt oroad för hans hälsa, han är även i behov av vård har en av mina söner kommit fram till. Nån gång i feb./mars ska han in på bilarnas egen vårdcentral. Svensk Bilprovning. Men innan dess måste han hos farbror doktorn, för bl.a transplantation, blodbyte, och andra div. kirurgiska ingrepp. Om allt så går vägen, kommer "Blå Faran" att åter synas på en väg nära dig. Hoppet är ju det sista som överger människan, så sant som det är sagt.


Till nytillkomna läsare av denna blogg, så utlovades en fortsättning i del 1. Det är denna som ni förmodligen just har läst. Ännu en gång kan jag drista mig till ett nytt löfte, håll bara ut, del 3 beräknas finnas i just din dator om ca någon timma.

Till dess Ajö! (Nu ska här drickas kaffe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0