Sentimentalitet

Finns det plats för lite sentimentalitet, så här på kvällskvisten? Det gamla fotoalbumet gör att minnena fortsätter att överskölja mig. För en tid sen, hade PT en artikel som jag skrivit. "Det kommer en dag när vi alla tillhör det förflutna." Ett dokument över en sedan länge förlorad värld. Men av den förlorade världen, finns ju i alla fall vissa rester kvar, i form av dessa foton, som man ibland om tillfälle ges, sitter och tittar på. Så jag fortsätter väl min lilla resa, i minnenas värld.


Fr. v. Semester 1970. Mor o far i Dalarna 1977. Morfar sommaren -74. I Avakko 1969. Jag o farsan i Kalix 1972.

Inför en spelning i Kåbdalis Folkets Hus, den 18 maj 1975.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0