Tremänningar

Elliott och Norah är tremänningar. Båda födda den 28 juli, fast Elliott är två år äldre. Norah 2008, Elliott 2006. Elliotts mamma och pappa heter Jessica och Mathias, och bor i Öjebyn. Mathias är förresten kusin till Norahs pappa, Andreas (nu blev det krångligt?) och Matte är son till min syster, (ännu krångligare?) Men vi får väl för guds skull inte glömma Jennie, som är mamma till Norah, (hänger ni fortfarande med?) Såja, nu är allt förklarat till punkt och pricka. Men jag undrar fortfarande, om ni begrep släktskapet? Nåja, här kommer i alla fall bilder på tremänningarna:

ELLIOTT


NORAH

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Jag hängde med!

Norah slänger iväg en puss till farmor och farfar!

2009-01-24 @ 12:35:50
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: solbritt

det blir Gerd din syster som är farmor till Elliott, eller? gulliga är dom i alla fall,

ha en trevlig kväll, Kjell är på hockey med jobbet själv myser jag här hemma

Note! idag har vi packat det mesta inför vår resa

kram sollan

2009-01-24 @ 15:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0