Detta kräver en förklaring

Imorse på börjades på Blogg.se ett slags underhåll, som gjorde att det var omöjligt att publicera sina blogginlägg. Försökte senare på dagen - men icke. Skrev sedan ett längre inlägg om den shoppingglada saudiska prinsessan Maha al-Sudairi, men när jag tryckte på publiceringsknappen, försvann istället hela det skrivna inlägget. Gjorde då om detta igen. Men tyvärr så hände inget. Nu för en liten stund sedan gjordes åter ett försök - då försvinner allt för andra gången. Så jag är ledsen, det blir inget om den prinsessa, som shoppade för 187 miljoner kronor. Vi lämnar istället henne åt sitt öde. Hon kan gärna - om hon nu vill - fortsätta att handla lyxartiklar därborta i Paris. Hon verkar ju ha råd s.a.s.


Kommentarer
Postat av: Lars-Gunnar Åström

Roger!



Öppna Word och skriv dina inlägg där. Sedan kopierar du och klistrar in. Om det då går åt fanders när du skall publicera har du det skrivna kvar. Jag gör så om jag skall skriva i ett forum för säerhets skull.

Lars-Gunnar

2010-06-21 @ 08:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0