Förlåt - men..........

...........det gick så fort. Du var på fel ställe vid fel tidpunkt, kära humla, därför blev det som det blev. Än en gång, ur djupet av mitt hjärta - FÖRLÅT. Som ni kanske redan har gissat av denna text,så har jag i denna morgon, tagit en humla av daga. Det var inte meningen, men "Sånt är livet". Den andra "fadäsen" var i vårt vardagsrum. En illbatting till geting hade förirrat sig in i vårt allra heligaste. Den surrade och skrek, men ganska så snabbt fällde jag honom med ett välriktat slag, med flugsmällan, döden var ögonblickligen. Just nu har jag alltså två liv på mitt samvete. Humlan beklagar jag - men med getingen var det ett sant nöje. Usch så blodtörstig jag låter. Hoppas nu att alla eventuella getingar och humlor, som läser min blogg, förstår allvaret. Det gäller att se upp, när han "den där Lindqvistar´n" kommer. Varningen är alltså utfärdad. Meddelas endast på detta sätt!

Förlåt mig lilla humla, för att jag förstörde din sommar. Jag kan
förstå om dina släktingar hatar mig i denna stund. Men "The Show
Must Go On". "That´s life".

Det var en kamp på liv eller död. Det gällde honom eller
mig. Med ett välriktat slag mot pannan, fällde jag min
fiende till golvet. Så se upp alla ni getingar därute -
håll er för Guds skull långt borta, från den plats där
getingdödaren Lindqvist har sitt residens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0