Midsommardagen

Så var midsommaraftonen över, en kväll som gick i lugnets tecken. God mat och trevligt sällskap, då kan man verkligen inte klaga. Inatt åkte jag och Bettan till Skellefteå för att hämta "lillpojken". (Förlåt Danne) Följden blev att jag var väldans trött imorse. Så trött så att när min mor ringde om sin krånglande TV, så orkade jag knappt få fram ett enda ord. Idag kommer Andreas, Jennie och förstås - Norah. Vädrets makter verkar betydligt beskedligare idag än igår. Ska grilla och äta gott även denna dag, är det tänkt. Bettan hon sitter på bron och stickar. Vi har just kommit hem efter en "raid" på ICA-Kvantum. Och där "råkade" hon hitta det mest ljuvliga garn, som hon så småningom skall trolla fram ett par mössor ur. Va´bra - då kanske man slipper frysa till vintern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0