Musikaliskt möte: Roger/Daniel

Vi har spelat idag - jag och Danne. För allra första gången. Daniel på gitarr och jag på trummor. Kändes kul att få "känna av varann". Fortsättning följer med all säkerhet. Det känns att jag inte spelat på ett tag, men när jag väl börjar så hittar man snabbt tillbaks till gamla gängor igen. Sune - kusinen - ringde häromdagen, vi ska träffas senare i sommar är det meningen, bara för skojs skull naturligtvis. Det blir nog ingen världsturné om nu nån undrar, om nu inte Rolling Stones ringer, och vill ha oss som förband. Vi skall varken gästa Berlin, New York, Amsterdam, Köpenhamn, Oslo, Paris eller Stockholm. Det hela inskränker sig till Sune Karlssons garage på Sisbergsvägen i Långnäs. Men det här heller inte fy skam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0