Städdag

Efter ett besök på min gamla arbetsplats, åkte jag förbi min mor. Där blev det kaffe med dopp. Mammas kusin Gudrun var där också, så vi hann surra en liten stund om ditten och datten. Sedan hemåt med siktet inställt på städning. Har just i detta nu äntligen gjort klart min del - medan Bettan gjort sin. Jodå, vi hjälps åt vad beträffar städning, det är ett måste, vi utgör ett bra team jag och min hustru. Danne kommer hit på middag kring 5 snåret, han har varit bl.a. till Porjus idag med sin lastbil. Så jag kan förstå, att det blir gott med en bit mat efter en lång arbetsdag. Han "råkade" möta sin tjej Hanna i Porjus, hon är ute på en liten turné med sin far och några andra musiker. Hanna sjunger och spelar, en jätteduktig tjej, med stor talang på det musikaliska området.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0