-"Skönt att höra din röst!"

Lite fjärilar har jag nog haft idag i magen. Men när jag ringde till sjukhuset klockan halv fyra, fick jag höra att operationen gått bra. Ja, jag fick till och med prata med Elisabeth. Det är alltid skönt att höra den andres röst, när något sånt här händer. Hade tänkt åka dit ikväll, det beror alldeles på när Bettan kommer ner till avdelningen. Nu gäller det bara att blicka framåt och att försöka göra allt som det bara går för att hennes axel och arm ska bli så bra som möjligt. Nu är det träning som gäller, träning och åter träning.

Kommentarer
Postat av: solbritt

Ja , även skönt för oss att höra att operationen gick bra , när den äntligen blev av.

2009-03-21 @ 18:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0