Ordningen är återställd

Bettan är hemma igen. Och det känns skönt. Robert och Jannice kom hit idag, vi bestämde oss för att åka till Palazzo för att käka en pizza. Elisabeth hade en träff med sjukgymnasten idag, och lovade ringa efter det. Även kirurgen Fredrik hade varit förbi på salen, och berättat om hur operationen gått. På eftermiddan åkte vi mot Sunderbyn och ortopeden. Och se, när vi kom in så satt Bettan och väntade på oss. Sen var det raka spåret hemåt. Och nu sitter vi här och njuter med tända ljus, och tittar lite slött på tv.n. Men det allra viktigaste, det är att Elisabeth är hemma hos mig igen.

Kommentarer
Postat av: Anne

"Tålamod" var det ngn som sagt till mig tidigt i mitt liv - men jag har aldrig lyssnat... hade jag läst ett inlägg till hade jag fått läsa att Bettan hemma igen! Ja, man lär sig så länge man lever... och bloggen är inte alls en dålig plats!! Pussa o krama Bettan från mig.

2009-03-23 @ 22:21:51
URL: http://anneb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0