Åskan Oskar

Åskan Oskar har varit på besök. Ett ganska rejält sådant vill jag påstå. Efter att han demonstrerat sin styrka, vände han snabbt hemåt igen. Kanske att han liksom jag ska titta på Tre Kronors bronsmatch mot USA? Åskan Oskar återvänder nog vad det lider, skulle jag tro. Kanske inte i detta nu, utan lite senare, till sommaren kan tänkas?

Norah och Andreas återvände hem till mamma Jennie vid lunchtid. Kul att få rå om dem båda "på heltid" s.a.s. Robert och Jannices brorsa har också varit hit ett tag under dagen. Jannice har jobbat hela helgen på ICA Lundmans. Robban åker som vanligt iväg mot Arjeplog i morgon. En ny arbetsvecka börjar. För mig personligen, slutade arbetsveckorna i augusti 2002. Är inne på mitt sjunde "hemmaår" faktiskt litegrann skrämmande tycker jag. Tiden är obarmhärtig. Den bara susar förbi, ibland i 200 km/tim. Nu kallar TV:n åter. Första perioden är slut, ställningen står fortfarande 0-0.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0