Blogginnehavaren har drabbats av.............

...............nånting som är att liknas med solsting. Sommarvärme sol och bad. Lyckliga barn som leker tafatt på en sandstrand. Blå himmel med snälla bomullsmoln och humlor som surrande landar på en blomma. Javisst känns det härligt. Men för tillfället orkar undertecknad knappt trycka ned bokstäverna på tangentbordet, så jag tror att det bästa i kråksången är att sätta sig i skugga, för om mitt solsting förvärras vet man inte hur det går. Pust-stånk-stön. Så då avrundar jag detta inlägg, innan krafterna tar sluuuuuuuuuuuuuuuuuut..................hoppsan, jag får väl be om överseende. Men det är sån som händer och sker, när en medelålders man vistats för mycket i soleeeeeeeeeeeeeeen, ja, nu var vi där igen. Bäst att jag avslutar denna mening inaaaaaaaaaaaaaan det bliiiiir alltför tooooooooookigt. Vi hööööörs!!!!
/Blogginnehavaren R. Lindqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0