Utomhusbestyr - samt ett trött möte med John Blund

Idag har vi tillbringat nästan all vår tid utomhus. Har startat åkgräsklipparen för första gången sen i höstas. Den gick igång hur bra som helst. Robert och Jannice har varit mig till hjälp med lövkrattningen, så nu är det mesta bortstädat. Solen har kastat sina värmande strålar mot oss hela dagen, och vi har alla tackat och tagit emot. Har även hunnit med en liten tupplur i trädgårdsstolen, kände att jag verkligen behövde träffa John Blund ett litet tag. Han tog emot mig med öppna armar, och när han sen skulle kasta sitt obligatoriska sömnpulver i mina ögon sa jag bestämt ifrån att: -"Se nu till att jag inte sover för länge. Väck mig om si så där 10 minuter." Och detta han gjorde. Säga vad man vill, men den där John Blund han kan man minsann lita på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0