Filminspelning / Tjuren Ferdinand

Var ut på min vanliga cykeltur idag. Hortlax-Bergsviken-Hortlax. På cykelvägen inte så långt från oss blev det stopp. "OBS! Filminspelning", stod det på en kona, som var utställd på min ordinarie färdväg. Jag fick vackert vända om. Men tanken fanns....tänk om filmteamet varit i behov av en medelålders man i keps, och  med en cykel  av märket Crescent, då hade undertecknad varit som klippt och skuren för uppgiften. Men istället för en eventuell filmkarriär, så skyndade jag mig fort därifrån. Därmed så kanske jag spolierade en framtid i stjärnglans? Och när jag tänker efter......så vill jag nog inte bli filmstjärna..........? "Jag trivs bättre under min korkek, där jag kan lukta på blommor".....sa tjuren Ferdinand. Och vet ni vad? Jag håller med.


"-Jag trivs bättre här, under min korkek där jag kan
lukta på blommor". Sa tjuren Ferdinand. Och vet ni vad?
Jo, jag håller med. -"Seså, maka på dig Ferdinand, så
jag också får plats!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0