Farväl, min älskade Marianne, kom snart tillbaka!

Vi har umgått du och jag ganska så intensivt den sistlidna veckan. Du har funnits tillhanda så fort jag behövt dig. Du har haft en hedersplats i vårt hem, och jag har behandlat dig som det anstår en änglalik prinsessa. Men, allt har ju ett slut. Så även vårt kärleksförhållande. Min sorg känns tung när vi tog farväl just i denna kväll. När du gick viskade du i mitt öra att vi snart skulle ses igen. Farväl min älskade Marianne - kom snart tillbaka!


 Älskade Marianne, kom snart tillbaka. Dröj inte för länge.
/Din egen Roger, för alltid!

Kommentarer
Postat av: kennethsantesson

ni har snygga grejer

2010-08-25 @ 02:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0