I kamp med kung Bore

Andreas och David sköter om snöröjningen hos  flera hushåll här i Hortlaxtrakten. Så även här hos oss. Och tur är väl det, som det nu ser ut. Den som följer min blogg, har kanske märkt att kung Bore och jag  inte är de såtaste av vänner. Hans besök den här gången har resulterat i glada snöskoterägare, men eftersom jag inte äger en sådan "helvetsmaskin" så pekar mina mungipor inte uppåt - utan snarare neråt. Så förlåt mitt utfall, med det kommer direkt ifrån hjärtat. Kung Bore har meddelat att han fortsättningsvis kommer att fylla min tomt med sin "vita-massa", och att jag kommer att få tillbringa ytterligare tid med min snöskyffel. Som räddande änglar - som jag tidigare nämnt - finns ju som sagt Andreas och David. Och tur är väl det.


Kung Bore.
--------------------------------------------------------------------------------
Bild: "arttoart.se".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0