OBS!! Meddelande.......

Ber att få meddela - att jag just i denna stund ämnar sitta ner för att inmundiga en kopp kaffe, med tillhörande pepparkaka, detta tillsammans med min hustru. OBS! Hustrun äter inga pepparkakor, endast undertecknad. Jag vill också be att få allra underdånigast tillägga följande: I brist på annat gott, så ätes pepparkakorna istället. Har i dagarna gjort slut på min hustrus nybakade "kärleksmums", dessa var så goda, att det föranledde undertecknad, att helt enkelt "göra slut på dem". Vill också tillägga (medan tid finnes) att husruns goda hembakade bröd var så till den milda grad goda och delikata, att jag var helt enkelt tvungen att göra pinan kort.
/Tack för mig. R. Lindqvist - kakmonster av 1:a graden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0