Svensk sommar, med barnbarn och surrande humlor

Humlor som surrar, en tyst tallskog som luktar underbart av varm kåda, skogsstigar som slingrar sig omvartannat. Ibland hörs skratt av små barn som leker på gröna saftiga gräsmattor. Och det käraste av allt, ett litet barnbarn som leker i sin pool, med den röda kepsen på sitt ljusa huvud. I hennes ögon gnistrar det av liv, ett tecken på välbefinnade, som gör mitt hjärta glatt som en solig sommardag. Hon plockar en utblommad maskros, håller den hårt i sin hand och ger den till sin farfar. En gåva och en symbol på äkta genuin kärlek, generationer emellan. Ja, tänk vilken ovärderlig gåva du är - lilla rara Norah.


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Roger,



Ledsen att störa i sommarvärmen. Mitt namn är Helena och jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig. Jag jobbar på ett produktionsbolag och vi förbereder just nu ett program som kommer att spelas in till hösten. Jag har sett en del bilder och artiklar på din blogg som är av stort intresse för oss.



Jag skulle bli mycket glad om du vill kontakta mig på den mailadress som finns angiven.



Med vänliga hälsningar,

Helena Bengtsson

2010-07-14 @ 17:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0