Besöksrekord - igen!

Ja, vad ska man säga, här sitter jag i midsommarnatten, efter en jättetrevlig dag och afton i goda vänners lag. Bloggbesöken har antagit nya höjder - trots att vi skriver midsommarafton anno 2010 - En av de många besökare som gjort  sitt avtryck genom en kommentar, är sångaren Bengt Sändh. Det bockar jag för. Hoppas att ni alla där ute - ingen nämnd och ingen glömd - har haft det lika trevligt som vi har haft det härhemma, denna leende och varma midsommarafton. En kväll  då jag njutit i fulla drag, trots att tusentals hungriga mygg, kalasat på min stackars kropp. Slutligen en hälsning till alla er som gästat min blogg, och till alla härliga och snälla kommentarer som ni lämnat. På återseende!

Mvh Roger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0