Lunch!

Har "kämpat" på med gräsklippning nu på morgonen. Nåja, kämpat är väl ett väldigt  starkt ord i sammanhanget. Kämpa behöver man nog inte göra när man sitter på en åkgräsklippare (som jag äntligen fick i gång). Annat var det när min far jämt och ständigt gick med sin "handjagare" vareviga sommar. Skulle han slå lite högre gräs, ja, då var det lien som gällde. Vi samtalade igår om hur fantastisk utvecklingen har varit sedan datorn gjorde sitt intåg. Hur det ser ut om sisådär 50 år, ja, det törs man väl inte ens i sin vildaste fantasi sia om. Hoppas i alla fall att maten finns kvar så det räcker för oss alla jordbor på denna planet. Det för mig osökt in på att min mage kurrar nånting så fruktansvärt i denna stund. Alltså, kylskåpet nästa!!!

Ha en bra dag!
/Roger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0