Fredag - igen....

Äntligen fredag! Brukar man ju säga. Denna veckodag kanske är vår allra mest älskade? Fredag betyder helg. Ro. Avkoppling. Såvida man inte jobbar under helgen, förstås. Var nyss in på ICA-butiken. Där ringlade köerna förbi de två kassorna, ja, det blev så pass mycket så en tredje kassa  öpnnades också. Och där stod jag. Med mina apelsiner i ett krampaktigt grepp. Förkylningen skall drivas på flykt hade jag tänkt. Är så pass förkyld att jag nästan tappat rösten. Och det kanske min hustru enbart tycker är skönt, så slipper hon höra sin äkta mans röst dagarna igenom? En ren gissning, hon har själv inget sagt. Tur då att man kan sätta sig vid datorn och skriva istället. Så här sitter jag i min tysthet och det är bara mina fingrars tryckande på tangenterna som hörs.
Ha en bra helg!
Atjoo och prosit på er alla....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevli helg och krya på dig!

Åsa

2010-10-08 @ 18:48:00
Postat av: Roger

Ha en bra helg ni också, Åsa!

MVH Roger.

2010-10-08 @ 22:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0