Mina bloggbilder i TV 4 i morgon.....?


SÅ MYCKET BÄTTRE... heter en ny serie som startar i morgon i TV 4.
Bland de medverkande syns Lill-Babs, Lasse Berghagen, Christer Sand-
elin, Plura Johansson, Thomas Di Leva, Petter m.fl. Väntar med spänn-
ing för att se om mina bloggbilder finns med. Som jag tidigare nämnt så
blev jag tidigt i sommar tillfrågad av produktionsbolaget Mastiff, om jag
ville ge mitt tillstånd att låna ut bilder, främst på Lill-Babs och Lasse Berg-
hagen. Meningen var att mina gamla urklipp skulle användas under de
intervjuer man gjorde. Om det nu verkligen blir så som Mastiff sa - ja, det
återstår att se.
-------------------------------------------------------------------------
Bild: "TV-Guiden".


Kommentarer
Postat av: valle

Tyvärr var inte dina bilder med, åtminstone inte vad jag såg. Men programmet var ju ganska bra. Frågan är bara hur Plura, Lasse B och Lill-Babs skall sjunga Di Levas, Petters och Septembers hits. För September blir det kanske svårt att hitta sex bitar.

2010-10-24 @ 14:29:52
Postat av: Roger

Alldeles rätt, Valle! Mina bilder kom inte med denna gång. Kan tänkas att dom kommer när Lill-Babs står i fokus?

2010-10-24 @ 16:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0