Onsdag

Hösten anfaller! Tur att långkalsongerna finns. Och den varma gamla vintermössan likaså. Nu är det snart vinter som gäller. Man påstår att vi ska få en iskall vinter, med skyhöga elpriser. P.g.a. detta så håller jag på att packa amerikakofferten, för en flytt till soliga Kalifornien. Där skall jag plocka apelsiner från träden, och ligga på Malibou Beach för att få lite solbränna på min vita mage. När jag åker....? Alldeles strax, skall bara åka förbi på OK i Piteå för att få full tank i Volvon. Vintermössan? Jo, den lämnar jag hemma i byrålådan. Långkalsongerna likaså. Ha en bra vinter, vi ses på midsommarafton 2024.

Kommentarer
Postat av: lars

Vänta på mej. Jag vill åka med.

2010-10-13 @ 21:33:09
Postat av: lars

Vänta på mej, jag vill åka med.

2010-10-13 @ 21:46:47
Postat av: Douglas Sööderlind

Det låter väldigt trevlig det där, själv får jag bara plocka fram ”Mitt eget Blue Hawaii”

ur ”reppen”.:-)

2010-10-14 @ 09:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0