Tekniken fortsätter att strula...

Modemet till min dator har ännu inte anlänt. Det har väl parkerat sig någonstans borta i Vännäs? Men den som väntar på nåt gott - ni vet....
Kan tyvärr inte publicera några bilder för närvarande. Men hav gott hopp! Det kommer. Och tack för de fina kommentarerna som flugit in på min blogg, sådant värmer bra i oktoberkylan. Håller på att hämta mig efter en förkylning som satt sina spår. Men vi jordmänniskor måste ju faktiskt stå ut med vissa skröpligheter under vår vandring genom livet.

Ha en trevlig helg, och sköt om er alla därute!
Mvh Roger.

Kommentarer
Postat av: solbritt o kjell

ja, vi kollar varje dag och ser fram emot att du kommer igång med bloggen igen

ni ska ha en bra helg o krya på Dej, Roger

Sollan o Kjell

2010-10-16 @ 16:23:13
Postat av: Benkt Andersson

Vill gärna skicka in bilder och urklipp. Vart skickar jag??

2010-10-21 @ 00:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0