Bloggläsare!

Räkneverket däruppe i bloggens vänstra hörn, skvallrar om att antalet besökare snart är uppe i hela 40.000. Vissa superbloggare  (dock inte undertecknad) har samma besöksantal varje dag, och ännu mer. 40.000 gäster/läsare har sedan december 2008 behagat ta del i det jag publicerat. Och det är jag väldigt tacksam över, för utan er så vete katten om jag ens skulle bemödiga mig att skriva, då skulle jag nog lägga ner hela verksamheten på en gång.  Det skulle vara kul att höra av er, för att  få en uppfattning vilka ni är och vart ni befinner er,  alla ni därute som läser min blogg. Vissa personer känner jag till, men det finns ett stort mörkertal. Antalet bloggbesökare har stigit rejält de senaste månaderna. Och jag blir glad som ett litet barn varje gång någon hör av sig. Ibland känns det som om man "skriver i blindo" till någon/några man inte känner till. Tankarna har ibland kretsat kring om jag utelämnar allt för mycket i mitt berättande. Om det skulle vara så, att någon därute finner det stötande att exempevis blivit publicerad med bild, så hör av er. Jag har i alla fall ingen ond tanke bakom detta, utan gör det endast för att personen ifråga lämnat sådana positiva avtryck i mitt inre. Ett avtryck som jag så gärna vill vidarebefodra. Men vi är ju alla bara människor, och de flesta känner säkerligen igen sig. Respons är alltid lika viktigt att få, den bidrar också att  att ge mig inspiration. Ni får gärna skicka en eller två kommentarer, ni behöver inte vara rädda, jag skall absolut inte skicka polisen eller Säpo på er. Så simma lungt, och hör som sagt gärna av er. Jag har under dessa snart två år, fått träffa många supertrevliga människor, ingen nämnd och ingen glömd, vissa har kommenterat direkt på bloggen, medan andra, faktiskt flera stycken, har valt att ringa upp på telefonen för att prata. Mycket positivt tycker jag. Det är sånt jag kallar för äkta hederlig respons.  Och hörni....fortsätt för Guds skull att läsa!

MVH ROGER.


Kommentarer
Postat av: Douglas Söderlind

Självklart ska jag fortsätta att läsa och kometerna dina bloggar Roger.

2010-09-10 @ 09:40:02
Postat av: Roger

Skönt att höra, Douglas!

2010-09-10 @ 11:24:16
Postat av: Nonne

Hej Roger!

Grattis till så många besökare! Det är inte fy skam.

Nu var det jättelänge sen jag lämnade ett "spår" här. Så jag kände det var dax=).(Varit "full rulle" hela sommaren).Hoppas allt är väl med er?Men det verkar det ju=).

Hälsa med dig så gott!

Hälsningar /My och Thomas.

2010-09-10 @ 18:20:01
Postat av: Jessica och Nelly

Jag läser nästan varje dag :)

2010-09-11 @ 08:43:58
URL: http://jessicawinter.blogg.se/
Postat av: Roger

Jamen, så kul att ni hör av er....ha det så bra önskar Roger!

2010-09-11 @ 09:34:09
Postat av: solbritt

Varit lite slö i sommar med datorn, men nu när det höstas är jag aktiv igen och din blogg läses så gott som varje dag,

tack för att du skriver

Sollan

2010-09-12 @ 17:50:51
Postat av: Björn Jakobsson

Jag brukar återkomma väldigt regelbundet då jag VET att det alltid finns något nytt intressant. Det är få bloggar som uppdateras så ofta och vars innehåll håller så pass god klass. Så ... keep up the good work! :D

Björn J.

2010-09-12 @ 19:59:21
URL: http://beji.webb.se
Postat av: lars

Som pensionär har jag tid att kolla in på din blogg varje dag.Eftersom vi är släkt finns det mycket intressant att läsa om gamla tider. ser gärna mer av sådant.

Mvh

2010-10-16 @ 13:24:29
Postat av: Anonym

Som pensionär har jag tid att kolla in på din blogg varje dag.Eftersom vi är släkt finns det mycket intressant att läsa om gamla tider. ser gärna mer av sådant.

Mvh

2010-10-16 @ 13:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0