Televisionen har hört av sig....

I somras hörde Helena på produktionsbolaget Mastiff av sig till mig. Hon berättade att TV4 skulle göra en storsatsning, med en serie program där bl. a. Lill-Babs och Lasse Berghagen skulle medverka. Man skulle intervjua respektive gäst, och följa personen genom karriären, från de första stapplande stegen och fram till idag. Hon hade sett min blogg och hade upptäckt att jag hade en massa bilder på både Lill-Babs och Lasse Berghagen. Produktionsbolaget ville låna bilderna och artiklarna, för att klippa in dessa under intervjuerna i programmet. Allt var strängt konfidentiellt, och hon bad om min absoluta tystnad, inget fick avslöjas. Helena lovade höra av sig för ett bra tag sedan, men jag har ännu ingenting hört. I och med att det hela har blivit offentligt i massmedia, så lättar jag också på förlåten. Programmet, vars inspelningar har börjat, heter "Så mycket bättre". Häromdagen råkade Lill-Babs ut för en liten olycka när hon och filmteamet befann sig på Gotland. Inget allvarligt hoppas jag.  Så nu får vi väl se om mina bloggbilder dyker upp i TV-rutan vad det lider....

Roger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0