Påsken 1967


Syrran Gerd agerar återigen modell framför Hennings kamera.
Fotot togs runt omkring påsken 1967.


Gerd återigen...här hemma i Hortlax påsken 1967.
På den gröna trappstången som syns t.v. brukade jag om vintrarna
sätta min tungspets. Resultat: jag satt fast som i ett skruvstäd. Trodde
allvarligt att jag skulle bli tunglös resten av mitt liv. Trots rädslan, så
fortsatte "tungexperimenten". Tungan, ja, den sitter fortfarande på
rätt plats.
--------------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

vilken skönhet! ( bilen )

2011-04-20 @ 20:31:24
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Roger

Bilen, ja, en Opel Kadett årsmodell 1966. Den var alldeles ny med röda nummerplåtar när min svåger köpte den.

2011-04-20 @ 21:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0