ROLF ÅHMANS på Tradera

Häromdagen när jag besökte auktionssajten Tradera, såg jag fem välbekanta gubbar. Det var ROLF ÅHMANS  EP; "För bra för att vara sant" som låg ute till försäljning. Nå, vad kunde då en skiva inspelad 1978 i Skellefteå med de fem musikanterna vara värd? Jo, 76 kronor. Inte illa pinkat så här 33 år efteråt. Nu väntar jag bara också på att den även skall dyka upp i Antikrundan så småningom, värderad av Knut Knutsson?


76 kronor betalade en anonym köpare för ROLF ÅHMANS EP; "För bra
för att vara sant" på Tradera. Nu väntar jag att samma skiva även
skall bli värderad av Knut Knutsson på SVT:s "Antikrundan?".
/Roger.
-----------------------------------------------------------


Kommentarer
Postat av: Björn Jakobsson

Det var delvis min förtjänst att den sprang upp i det priset, då jag var med och bjöd på den - vann den dock inte. :D



Man vill ju höra hur ni lät :D

2011-04-13 @ 23:07:54
URL: http://beji.webb.se
Postat av: Roger

Hej Björn!

Synd att du inte fick skivan. Men kanske det kommer flera chanser?

Mvh Roger.

2011-04-14 @ 11:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0