"Vill du ha en kopp Kärnkaffe? - Kärna det!"



    - Drick Kärnkaffe, så blir du frisk som en nötkärna!
    - Kärna det!

    - Men kärna du, vad gott kaffe!
    - Jo, men du dricker ju det enda rätt - Kärnkaffe!

    - Kan du tänka dig så otroligt intelligent och skarp min kärna blev,
      sen jag övergick till Kärnkaffe.

    - Häromkvällen satt jag vid kärnen, en alldeles underbar kärnklar natt.
      Tur att jag hade min kärnkikare med mig.

    - Vi firade lucia härhemma. Jag var kärngosse. Två av tjejerna var 
      klädda som kärnor.

    - När jag blir stor då ska jag bli en stor kärna.

--------------------------------------------------------------------------------------
Text & foto: Kärngubben Roger Lindqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0