Brrrr...

Ursäkta, men nu händer det igen...att jag gnäller! 25 minus imorse! 22 minus just i denna stund! Sommar, var är du??? Ser du inte att jag håller på att förgås av denna isande vinterkyla?

Såja, nu känns det genast mycket, mycket bättre. Man måste få ut sina frustrationer. Trots kylan så hade vi modet att åka till affären för lite nödvändigheter. Nu sitter jag här i värmen återigen och skriver. Daniel, har varit mig behjälplig med datorn som inte visat sig så frisk på sistone. Den har inte varit vid sina fulla sinnen. Men nu har sonen hjälpt sin stackars pappa att få rätsida på eländet. Datorn har fungerat ibland, för att senare flippa ut helt totalt. Problemet heter V.I.R.U.S. Den har fått lite välbehövlig medicin mot sin sjuka, så nu verkar den en aning piggare. Tack DANIEL!

Så bra att du hjälpt din far. En återbetalning för alla de där gångerna som din trötte far hämtade dig med bilen klockan 05.00 tidiga söndagsmorgnar för att bjuda dig på skjuts hem. Heller hur? Tur att du finns Danne, och även Robert och Andreas, som alltid ställer upp i alla väder. Inte heller att förglömma Jennie, Norah, Jannice och Max, ni är alla helt underbara. Tycker...
Roger.

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Vi tycker detsamma om Er!

Ni har ställt upp så mycket för oss när det har strulat med jobb och dagis.TACK!



Norah skickar en puss till er i detta kalla väder!

2011-02-16 @ 11:14:33
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0