Å tiden den går...

Vi hade besök igår av Elisabeths syster Ulla-Mai och hennes man Roger. Vi pratade om tiden som går, och om våra barn som blivit fullvuxna. Efter att de hade åkt hittade jag ett foto av Bettan och Ulla-Mai som togs lördagen den 2 september 2000. Varför jag minns exakt datum och årtal, är pga av att det var den dagen svågern Kjell fyllde 50 år. Kjell är gift med Elisabeths syrra Solbritt. Paret Holmbom befinner sig förresten just nu i Kenya på besök hos goda vänner. Tiden går som sagt, och det med besked. Stänger härmed min lilla filosofiska hörna för denna gång, men innan jag stänger så bjussar jag på en bild föreställande systrarna Elisabeth och Ulla-Mai, fast i en drygt tio år yngre upplaga.


T.v. Elisabeth Lindqvist och Ulla-Mai Sandberg på svågern Kjell Holm-
boms 50-årsdag den 2 september 2000 i byastugan i Muskus.
---------------------------------------------------------------------------
Foto: Roger Lindqvist (också i en tio år yngre upplaga).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0