En dag som snart är till ända...

Om några få minuter vänder vi blad. Snart är ytterligare en dag skattad åt förgängelsen, snart ligger en alldels ny dag inför oss. I morse började dagen med frukost på bron. Samtidigt som jag satt med min filtallrik och läste min PT, så kom Jehovas på besök. Förra gången de kom så blev det diskussion, emellan oss. Eftersom jag just skulle iväg, så sa jag på skoj, att "om du kommer lite senare så kan vi ta en teologisk diskussion vi två!" Naturligtvis var allt på skämt, men han tog mig på blodigt allvar. För när han återigen dök upp så tog vi den där teologiska diskussionen. Idag hade jag ingen större lust att argumentera. Jag ville bara läsa min PT och äta mitt fil.

Dagen fortsatte i värmens tecken. Min mor har varit här på besök. Vi hann även med en tur med "den blå faran" (Volvon). Nu skall jag hämta en av sönerna och hans flickvän. Ha en fortsatt trevlig afton - önskar ROGER!
------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0