I väntan på gode vännen JOHN BLUND!

John Blund har meddelat att han kommer förbi min säng även denna natt. Men jag har sagt honom att innan han strör sitt sömnpulver i mina ögon, så vill jag läsa litegrann ur min bok först. Detta gav han sitt tillstånd till. Han beräknas landa omkring midnatt på mitt nattygsbord. Sedan så bär det iväg på en resa ut i drömmens land. Om jag inte hört av mig i morgon, före klockan 18.00, så är jag fortfarande tillsammans med gode vännen John. Ha en god natt alla ni därute!

Roger.

Kommentarer
Postat av: Roy

Lyfter på kepsen för din blogg. Du skapar något riktigt bra och jag är numera en beundrare av Piteå i stort o smått. På dina sidor blir man inte trött!

2011-06-21 @ 15:07:48
Postat av: Roger

Hej Roy!

Kul att jag kan skapa lite intresse om Paltens huvudstad. Roligt att du tittar in.



Välkommen åter!

Roger.

2011-06-21 @ 15:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0