Ulla Grevér

Hon heter Ulla Grevér och är konstnärinna. Hon är även en gammal ungdomsvän till min mor. Ulla föddes i Hortlax men flyttade så småningom till den södra landsändan av landet. Under 60-talet var Ulla gift med den då väldigt kände TV-mannen Per Grevér, han syntes i olika debattprogram, som programledare.

Idag fick jag en hälsning från Ulla. Hon berättar att några av hennes bildvävnader finns representerade i bl. a. Hortlax vårdcentral, Piteå Sparbank samt på äldreboendet Berget i Piteå. Samtidigt skickade hon en hälsning till min mamma, vilken härmed är framförd. Min mor blev väldigt glad över Ullas hälsning.
---------------------------
Roger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0