Driftstörningar...

Blogg.se meddelar att det förekommit rejäla driftstörningar under helgen. De kommentarer som inkommit på min blogg, har därför ännu inte gått att publicera. Jag har läst dem, men de har alltså inte gått att få fram dem på den plats där de brukar finnas.

Av den anledningen vill jag passa på att just här ge svar på två kommentarer som jag fått. Den ena kommer från signaturen mie som skriver att hon läst min text Svart födelsedag och undrar om jag inte skulle kunna sammanställa alla mina berättelser i en bok, eller som hon själv uttrycker det:

"Hej. Lång tid har gått sedan jag läste din trevliga blogg.
 Bläddrade bakåt och fann en vacker med tragisk berät-
 telse om den Svarta födelsedagen. Från hjärtat kommet,
 är min förhoppning att du samlar alla dina berättelser i
 en bok. Snälla...gör det!!!!"

Tack mie för att du tycker om det jag gjort. Det känns hedrande. Jo, jag har samlat på mig många texter under årens lopp. Första artikeln som hamnade i Piteå Tidningen var hösten 1990. Den handlade om en emigrant som stack till Amerika och där försvann. Efter detta så har det blivit berättelser om vitt skilda saker. Allt från Thor Modéen till en berättelse om hur scenkläder såg ut på oss dansmusiker under 70-talet. Kanhända att detta en dag dyker upp i en bok?
---------------------------------------------------

Signaturen isa undrar hur ofta jag uppdaterar min blogg. Ja, så gott som dagligen. Jag har en massa idéer snurrande i mitt huvud varje timme och var minut. Att skriva blogg är ett bra sätt att få utlopp för allt detta.

Mvh Roger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0