Grilltajm...

Ett tydligt vårtecken är att ta fram sin grill. Vi har hunnit grilla ett antal gånger sedan snön gav vika. Förr om åren tyckte jag det var himmelskt med karrékotletter. Men det var då det. Sen kom flintasteken, mmmmm så ljuvligt den smakade. Och jag kände mig faktiskt ungefär som Fred Flinta själv när läckerheterna serverades. Efter nåt år så smakade inte flintasteken lika bra som tidigare. Jag provade andra saker på vår grill, men aha-känslan var som bortblåst. Ikväll ska vi åter lägga en köttbit på grillgallret, men mina tidigare smakupplevelser är tyvärr borta med vinden, det smakar inte längre. Tur är i alla fall att Danne och Mia dyker upp, det är alltid lika trevligt att umgås. Sen så får jag väl hoppas att just ikväll så infinner sig den där aha-känslan igen...?

----HA EN TREVLIG HELG!-------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0