5.000:e inlägget!

Sedan den 23 december 2008 fram till idag den 25 oktober 2011 har jag publicerat 5.000 inlägg. Alltså ett litet jubileum. Hade tänkt ringa en bekant på musikhögskolan som skulle få blåsa i sin trumpet på farstubron, men jag var så illa tvungen åka in till Piteå för att köpa mig ett par nya skor istället. Min hustru tyckte att det var mer angeläget. Kanske jag ringer Aftonbladet, Expressen och New York Times senare idag, för att göra dem påminda om mitt jubileum. Förlåt, jag glömde ju "världsbladet" PITEÅ-TIDNINGEN. Dom skall få ensamrätten till jubileet. Till helgen har jag hyrt Stockholms stadshus för en liten intim bankett. Det kommer bara 3.000 stycken. Jag har inget sagt ännu, men jag tänkte att frun skulle göra all mat. Undrar vad hon säger???

Ha en fortsatt trevlig dag önskar...

ROGER.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0