Vill du rymma med mej, Marianne...?

Så fort jag fick syn på dej första gången, så var jag såld. Dina kyssar smakade himmelskt, och varje gång du kom i min närhet så svävade jag på små rosa moln. Kärleken till dej är för alltid fast förankrad i mitt hjärta, och jag känner att den är besvarad. Du har charm, du har stil du har "det", ja, du har allt som en kvinna skall ha. Nu är min fråga denna: Marianne, vill du rymma med mej? Då kan vi sitta på en varm sandstrand under ett par kokospalmer och kyssas. Mmmmmmmm.....Marianne, vi åker bort på min Crescent-cykel. Tyvärr så har jag dåligt med luft i framhjulet, men om du sitter på pakethållaren så lovar jag att cykla fort som bara den, så kanhända vi hinner tillbaka innan frun kommer hem från frisörskan. Nåå, Marianne vad säger du...?


-Vill du rymma med mej, Marianne...?

-----------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0