Sommar!

Vi står mitt uppe i en flytt. Jag drömmer om banankartonger om nätterna. Min mor flyttade till ett äldreboende häromveckan. Vi hade en vecka på oss, att fixa allt runt omkring. När hon så var installerad, så var det vår tur att börja. Tur då att det just nu, råder et alldeles underbart sommarväder. Det hade varit värre med snöstorm i 20-graders kyla.
Förhoppningen är att i fortsättningen uppdatera min blogg, precis på samma sätt som jag gjorde tidigare. Och detta det blir, när höst- och vintermörkret så sakteligen lägger sig över oss.
Ha en bra dag!
Roger

Kommentarer
Postat av: Kristina

förstår verkligen att det är mycket med flytt och allt, men skönt att kunna göra det i ett bra väder. Båda våra sista flyttar har varit om vintern, med drivsnö, fy så trist.

2012-09-04 @ 16:19:14
URL: http://solskuggan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0