Beatlesprylar

Att Beatles fortfarande är "heta" drygt 40 år efter bandets upplösning, har jag fått bevis på. Jag gjorde ett besök på www.nostalgipalatset.se där gamla nostalgiska minnessaker står som spön i backen. Jag hittade bl a två biljetter från deras besök Beatles gjorde 1963-64. Två konsertbiljetter osignerade, 4.900 kr för den första, 2.400 kr för den andra. Jag har själv fått bevis på att Liverpoolgrabbarna ännu finns starkt i folks medvetande. Jag har blivit fullständigt nedringd sedan jag häromdagen deklarerade att en i min ägo, relik, skulle avyttras. Det har hört av sig människor från när och fjärran. Och det hela tog en mycket spännade fortsättning nu på förmiddagen.


En biljett som härrör från den klassiska konserten i
Stockholm 1963 med bl a The Beatles. I dag ligger
värdet på 4.900 kr


Den gröna (kanske då obetydliga biljetten) inbringar
i dag 2012 ett värde på 2.400 kr

-----------------------------------------------------------------------------
Bilder: www.nostalgipalatset.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0