USCH...

Så har vi gjort det obligatoriska besöket på Öjeby kyrkmarknad. Det brukar i vanliga fall vara en angenäm upplevelse, att gå bland de gamla kyrkstugorna på denna historiska plats. Men tyvärr så var vädret rent sagt bedrövligt. Långkalsongerna låg tyvärr hemma i sin långkalsonggarderob, och där gjorde de ju ingen som helst nytta. Istället så skulle de ha värmt mina frusna ben, Det värsta skurarna hade vid besöket avtagit. Men det blåste, så någon större harmoni kände jag inte. En av knallarna var min fd musikekollega Kjell Andersson. Han sålde sina CD skivor till hugade spekulanter. Han berättade att han åker till Nashville i höst, för att hälsa på bekanta. Han passar även på att spela in en CD vid sitt besök. Lycka till Kjell! Som grädde på moset, skall han och hans sambo besöka en konsert där Dolly Parton medverkar. Undrar om jag skall hänga med. Kjell kan ju ta mig som handbagage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0