Snälla fröken Valborg...

Välkommen fröken Valborg! Hoppas din dag blir en fin dag, med många möten, många grillade korvar och många glada leenden. Tyvärr så kan vi här i Pitebygden icke bjuda på någon gnistrande sol, eftersom solen just för tillfället tagit ut tre semsterveckor. Men den har lovat infinna sig vad det lider. På tal om lider - jag lider väldigt mycket just för tillfället. Mitt lidande består i en sorts allergi mot regniga grå dagar. Men även de dystra dagarna har väl sitt berättigande - har jag hört - någonstans.
 
I dag behagar min fru fylla år. Hon fyller .. såja, nu får ni själva gissa. Rätt svar skall var mig tillhanda, senast denna afton klockan 16.30. Först rätt öppnade svar, belönas med ett års vistelse i Kamtjatka området. Så snälla gissa på.
 
Roger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar Er en trevlig valborg!Grått väder även här.
Grattis till Elisabeth!
Åsa o Lennart

Svar: Har varit en runda på stan. Hörde manskören ta ton i alla de klassiska vårsångerna. Men hela tiden har regnet hängt ovanför, och liksom bara väntat att blöta ner oss. Detta det så småningom gjorde. Tack gode Gud för långkalsonger o paraplyer!Ha en fin afton!
Elisabeth tackar för gratulationen.
Roger.
Roger Lindqvist

2013-04-30 @ 18:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0