På löpsedeln sommaren 1991

Det är inte ofta man hamnar på tidningarnas löpsedlar. Men
det hände i varje fall vid invigningen av Piteå Dansar och Ler,
sommaren 1991. Enda fadäsen var att Norrbottens Kuriren döpte
om mig till Ragnar. Ett namn som mina jobbarkompisar på Furu
flitigt använde flera månader efteråt. På bilden "låtsas" vi dansa
jag och Bettan, inför fotografen. Min far och mor som hade sin
husvagn uppställd i Ladrike, blev mäkta förvånade när det den
aktuella morgonen, skulle gå till campingens kiosk. Vad de såg
var sin son och sonhustru på löpet. Sedan dess har vi inte före-
kommit vare sig i Kuriren som i Svensk Damtidning eller Hänt i
Veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0