När morfar åkte till Gävle

Ännu ett svartvitt foto som jag avfotograferade hos min mammas syster Malin i går. Årtalet är lite omtvistat, kan vara 1957 enligt en anteckning på fotots baksida, men eftersom det finns ett frågetecken, så är det inte 100% säkert. Men i alla fall däromkring. Min moster bodde där med sin familj. Hennes svärfar Frans hade precis fått sitt körkort, och när han skulle åka på Gävlebesök, så frågade han om inte min morfar också ville åka med. Å det ville han. Resultatet av besöket blev bland annat detta foto. Och på dess baksida har någon antecknat:
"Gävle Bolognerskogen, Sanfrid, Frans, Malin, Kent och Lasse 1957?"
 
Fr v Sanfrid, Lasse, Frans, Malin och Kent.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0