En romans med Marilyn...

Marilyn Monroe (1926-1962).    
 
Oj, vad hon är vacker! Jag har under många år haft ett kärleksförhållande med Marilyn Monroe. Jodå, Elisabeth har vetat om detta, men tagit det med ro. Så när ni nästa gång läser en biografi om Marilyn, så kom då ihåg detta: John F. Kennedy och hans bror Bobby var två av Marilyns män. Till detta kan även tilläggas John Roger Lindqvist bosatt i Hortlax. Nu vet ni detta! Det är ingen hemlighet längre.
 
Jag har en annan dam också som jag "polar" med. Monica Z. I en dröm som jag hade, satt hon i mitt knä, tittade på mig och gav mig en blöt puss på kinden. Tur att hustrun inte är svartsjukt lagd. Jag har även haft ihop det med Olivia Hussey, den mycket vackra skådespelerskan. Jojo, i det lugnaste vatten...
 
Roger.      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0