Grattis bloggen idag fyller du 6 år!

Allt tog sin början den 22 december 2008. Eftersom jag gillade att skriva och berätta så tänkte jag att det här är nog nåt som kanske kommer att passa mig. Efter en rätt så darrig inledning, så tog det sig mer och mer. Till slut så blev den en del av min vardag. Här kunde fantasin få blomma, i möjliga och omöjliga historier. Här kunde man ju lägga in både annonser, reportage och bilder i en aldrig sinande ström. Första veckan hade jag sju läsare. De närmast sörjande. I dag så läser ungefär drygt 600 personer min blogg. I alla de möjliga länder: USA, Tyskland, Polen, Danmark, Norge, Finland samt några till. Men jag har en bit kvar innan jag blir en ny "Blondinbella". Blondin lär jag nog aldrig bli, och inte heller någon Bella.
 
22.000 bilder finns i dag på bloggen. Nära 11.000 inlägg. Undrar hur länge jag kommer att hålla på? Kanske blir jag less en vacker dag och säger: Nää, nu får det sannerligen vara nog...! Den som lever får se.
 
Den allra första bilden som jag la in på bloggen var
barnbarnet Norah. Hon var då 5 månader gammal.
 
Den här bilden dök upp den 30 december samma år.
Norah och farfar tar en selfie. Då visste jag inte ens
vad ordet betydde. Självporträtt, skulle jag ha sagt
i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0