AAAAAATJOHOOOOOO...

Hustrun är förkyld, så hon ville ha massor med papper. Undrar om
detta räcker...?
 
På tal om förkylningar och snuva. Min morfar höll nära på att skrämma livet ur sin omgivning, varje gång han nös. Han förde ett sånt oväsen, att en gång blev min mamma så rädd, att hon nästan blev arg. Jo, min snälla rara morfar, han fullständigt skrek till när det kittlade för mycket i hans näsa, till påföljd att det kom en hejdundrande nysning. Har ni sett Snövit på julafton? Jo, jag tänkte väl det. Morfar hade en likadan sorts nysning som Prosit, en av de sju dvärgarna. Jag tror att morfar Sanfrids nysningar även registrerades på den s.k. Richterskalan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0