Spelställen

Ett av de ställena som vi spelade på under många långa och varma somrar:
Rimjokk semesterby.
 
Natursköna Rimjokk.
 
Hotell Silverhatten i Arjeplog var ett annat ställe där vi brukade spela...
 
...också vackert och betagande. Det var förresten på denna plats som
Pekka och Bibi Langer hade stor påskshow i TV:n 1973. Yngve Forssélls
orkester fanns med som husband.
 
Hotell Laponia i Arvidsjaur premiärklart 1957. Här har jag också trummat.
Dock inte premiäråret, utan långt senare.
 
Laponia än en gång.
 
Björnfällan på Dundret i Gällivare, detta har jag nämnt i ett tidigare inlägg.
Här var vi också under 1990-talet.
 
Björkliden hann jag tyvärr inte besöka. John Harrys orkester skulle hit,
men jag började i ett annat band så detta gick jag miste om.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0