Gycklarnas afton!

Jo, Go´natt och Goodbye vackra jord och planet. I Ryssland testskjuter Putin den store en kärnvapenraket. Jorden är så illa åtgången, så nu rycker jag den iskalle Putin i polisongen.
Nu får du banne mig sluta leka Gud, ta istället av dig Peter den stores skrud.
Kom ner på jorden du före detta KGB-agent, nu är Lindqvistarn arg, det är inget skämt.
I morgon åker jag med Volvon mot det nya Sovjet, och detta innan Du hinner säga ditt vanliga: NJET!
Jag slänger dig i bilen, sedan åker vi de många milen, mot Piteå och Hortlax,
vad det sedan blir kommer Du att få veta då det är dags.
Jag fixar dig jobb som avsynare åt Sveaskog, och om detta nu inte är nog,
så kan du även söka jobb som städtant, det kanske Du klarar, för Du är ju pedant?
 
PS. Städa det kan du, Du har ju planer på att städa bort hela Ukraina?
 
Roger Lindqvist.
 
Undrar om Putin är människa eller en alien? Jag gissar på
det sistnämnda.         
 
Foto: Wikipedia.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0